24 tammikuuta 2013

Se on alpakkainen, se on valmis!

Taas näitä elämää huonompia kuvia, mutta koittakaa kestää! Tässä on kuitenkin uusin kylmäntorjunta-aseeni! Turkoosin/sinisen/violetin sävyinen alpakkatunika! Ja se on pehmeä, mmh... Nam.
Tätä oli kiva tehdä, valmistui suurimmaksi osaksi hyvässä seurassa, sillä ainaoikeaa + ei saumoja = nopeaa ja helppoa. Aivotonta. Tätä on tehty muun muassa Dark Heresyä pelatessa.
Tänään pelasimme myös Chtulhu mythosta eteenpäin ja olen vieläkin aika fiiliksissä juuri loppuneesta kamppanjasta. Oman hahmon saavutukset ja onnistuneet nopanheitot kohentavat jotenkin niin mahtavasti omaakin mielialaa. Luulin koko nuoruuteni, että pöytäroolipelaus on vain joillekin no-life nörteille suunnattua pätemiseen keskittyvää toimintaa, mutta oikeiden ihmisten kanssa se on kaikkea muuta! No okei, olen ehkä vähän no-life, mutta nörtiksi en tunnustaudu. En ole edelleenkään kovin fiksu, en ymmärrä mitään tekniikasta ja matemaattisesti olen kohtalaisen lahjaton. En siis ole nörtti. Mutta ropettaja olen, sen voin sanoa!

2 kommenttia:

  1. Eikä. EIKÄ. Siis missä ajassa voi valmistua KAKSI Still lightia ja yksi muu suuri neule! Olet ihan eläin, sanon! :D Tuokin on ihana. Potkii ihmeesti omani kanssa, on juurikin samaa väriä <3 Kuinka monia keriä sinulla upposi? Sain ostettua vain 7 eivätkä ne varmasti riitä pitkiin hihoihin S-koossa.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla meni pikkasen reilu kaheksan kerää, ysikerästä meni vaan pari metriä. Mutta tein helmasta vähän lyhyemmän (20 cm taskujen jälkeen) kun oon tällänen pygmi, ja taskuja en neulonu kuin pikkasen reilu 10 cm. Ja tuo minunkin neule on S kokoa, joten ohjeenmukaisiin hihoihin luulisi 7 kerän riittävän!

      Ja se, miksi mulla valmistuu näitä aina tälläin ryppäissä: mulla on paljon kesken! :D ja sitten ne valmistuu kaikki pienellä aikavälillä. Ja kun muut harrastukset on tällähetkellä vähän jäissä, niin neulomiselle jää _paljon_ aikaa.

      Poista