12 kesäkuuta 2012

Huldailua

Ihanat selluliittisääret ja uusi neule. Toteutettu Novitan Kotiväestä, joten käypä puuvillatakki kesäksi. Tykkäsin ohjeesta tosi paljon, oikein hyvin kirjoitettu ja saumoja ei valmiissa vaatteessa ole kuin kainalossa. Helma neulottiin yhtenä kappaleena ja hihat pyörönä, olkapäillä hihat yhdistettiin muuhun takkiin ja hartioille muodostuu raglanit.
Malli on hauskan erilainen, tätä voi vyön tai huivin kanssa sitoa vaikka miten päälle! Sopii sekä mekkojen että legginsien (kyllä, minä käytän niitä) kaveriksi, rentoon tai viralliseen pukeutumiseen. Tykkään! Ja paljon.
 Ja kuten kuvista näkyy, niin hiusten väri on taas vaihtunut. Ystävän häiden teemaväri on viininpunainen, joten loppukesästä minut nähdään punapäänä. Nyt mennään vähän aikaa blondina.
Pää on ihan jumissa vieläkin kiireisestä viime viikosta, joten nyt ei tekstiä irtoa tämän enempää. Adios!


6 kommenttia:

  1. Voi ei miten upea! Tosi tyylikäs näin mustanakin, tääkin projekti taas vaan vahvistaa mun käsitystä siitä, että mä tarvitsen oman huldan. :)

    VastaaPoista
  2. Onpa tosiaan tyylikäs? Menikö kauan neuloesssa?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla on miljoona työtä yhtä aikaa kesken, joten tämän tekemiseen meni hieman reilu kuukausi. Jos tämä olisi ainoa työ, niin valmista tulisi todennäköisesti parissa viikossa :D Saumattomuus nopeuttaa työn valmistumista huomattavasti.

      Poista
  3. Upea! Olin jo tiputtanut omasta jonosta, mutta pääsee tämän ansiosta takaisin. :)

    VastaaPoista
  4. Oi, nyt alkoi tehdä mieli omaa takkia! Aivan upea. <3

    VastaaPoista
  5. Kiesus, miten täydellinen vaate! Upein!

    VastaaPoista