17 helmikuuta 2013

Päivä 12. tärkeimmät tavarani

Tämä oli jostain syystä minulle nyt kovin vaikea. Mietin lähinnä siltä kannalta, että mitä tavaraa minä käytän useimmin. Tai mikä tavara on sellainen, jonka hukkuminen tai hajoaminen aiheuttaisi minulle erityistä mielipahaa. Entä mitä tavaraa en olisi valmis myymään mistään hinnasta?

Minulla on kaiketi melko vähän tälläisiä tavaroita, sillä keksin vain kaksi. Molemmat liittyvät käsitöihin, kas kummaa! Ensimmäinen on isäni antamat vyyhdinpuut.
Ja toinen on hieman pienempi ja ei niin tunteellinen asia, Knit Pron 2,5 milliset cubics sarjan sukkapuikot!
Ne ovat puiset, ne ovat kestävät, ne ovat hyvät kädessä ja 15 senttiä pitkät. Ne ovat minun käytössäni täydelliset sukkapuikot, ja ovatkin jatkuvasti kiinni jossakin työssä.

Mitäs lukijani arvostavat materiassa? Miten sinä määrittelet itsellesi tärkeän tavaran? Tarpeellisuuden vai tunteellisuuden mukaan? Vai kenties arvokkaan rahalla mitattuna?

1 kommentti:

  1. Hankalia kysymyksiä esitit materiasta, mut vähän aikaa tätä mietittyäni eniten mielipahaa toisi vihki- ja kihlasormusten häviäminen, kun ne on varta vasten teetätetty ja tärkeimmät korut, jotka ovat aina mukana.♥ Toisena vois sanoa, että ois kamalaa joutua luopumaan teollisuuskoneista, saumuri ja ompelukone olivat niin hyviä löytöjä ja nopeuttavat ompelua huimasti, niin ne ovat todella tärkeät myös.

    Hui, ihan kylmän väristykset tulee kun miettii, että joutuis nuista luopumaan. :DD

    VastaaPoista