11 helmikuuta 2013

Päivä 11. Laukkuni sisältö

 Tässä on laukkuni, uskollinen aseenkantajani. Minä kuulun niihin ihmisiin, jotka kantavat aina puolta omaisuutta mukanaan, ihan sama, mihin menevät. Minun arkilaukkuni on siis suuri ja tilava, jossa on paljon pienempiä ja suurempia taskuja, ja joka on hyvä kantaa olkapäällä. Joka on sen mallinen, että sinne mahtuu suurikin kansio, mutta myös puhelimen sieltä löytää. Ja mukana menossa myös heijastin, tämän yksilön on kultani ostanut minulle varustelekasta.


Sitten siihen itse sisältöön! Ajattelin tässä nyt vähän kategorisoida erillaisia tavaroita, joita kannan aina mukanani, hieman vaihtelevassa muodossa. Listassa on myös niitä, jotka eivät syystä a taikka b päässeet kuvaan mukaan.
  • Kasa nenäliinoja. Minulla vuotaa talvikelillä nokka aina ja siitä syystä nenäliinoja on myös aina mukana
  • Huulirasva. Koska kun niistää jatkuvasti, niin myös nenänalunen ja huulet rohtuvat jatkuvasti. Joskus kannan ihan bebanthenea mukanani
  • Käsirasva. Koska aina, kun se jää kotiin, sitä pahiten tarvitsisin.
  • Pastilleja, yleensä pariakin erilaista.
  • Rahapussi, kännykkä ja kotiavaimet. Rahapussi on ainoa, joka pääsi kuvaan.


  • Puuteria kannan mukanani tälläisessä pienessä pääkallopussukassa. Samassa pussissa kulkee myös käsipeili ja puuterivippa


  • Neuleohje ja neule. Yleensä nämä kulkevat vielä omassa projektipussukassaan, joka sisältää myös mittanauhan. Tästä nimenomaisesta alusta tulee isona pitkävartiset sukat (ylläripylläri).
  • Vesipullo, koska nesteytys on tärkeää. Ja minä ainakin olen herkkä kärsimään nälkää ja päänsärkyä vain pelkästään nestehukassa. Ja siinä tilassa en ole mitenkään ihana ihminen.
  • Kasa ylimääräisiä roskia ja kuitteja. Koska käsilaukku on siinä niin lähellä, niin sinne tulee usein heitettyä kaikki roskatkin ajatuksella heittää ne seuraavan roskiksen kohdalla pois. Niin no, yleensä tyhjennän ne vasta kotona. Taskutkin ovat tähän tarkoitukseen oikein oivat.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti