25 lokakuuta 2010

Kuduksia

Olen innokas kutoja. Kudon aina. Jokin työ on aina mukana matkassa. Ajattelin laittaa pari viimeisintä ihan kuvina tänne teille.
Tässä kaulahuivi, kudottu mohairlangasta.  Hieman vielä parempaa kuvaa huivin kuvioinnista:
  
Tein siskolleni viime talvena pitkävartiset sormikkaat Novitan syksy -langasta ja nyt hän sitten toivoi samasta langasta pitkävartiset sukat. Lankaa ei tietenkään oikein enää löytynyt mistään, mutta sattuipa somasti, että huuto.netissä yhdellä immeisellä oli samaa lankaa myynnissä. Toinen sukka on jo valmis ja toisen juuri aloitin!
Taustalla näkyykin meidän imuri, olen siis taas todistettavasti siivonnut.
Olen myös oppinut pitämään bambu -puikoista. Alkuun olin niiden kanssa ihan hätää kärsimässä, pelkäsin koko ajan, että rikon ne. Minulla kun on tapana tehdä ehkä hieman liian kireää neuletta. Nyt onkin ollut hyvä syy rentouttaa sormet kutoessa, jotta en vain noita kalliita rikkoisi, niveleni ainakin ovat kiittäneet tästä rentoudesta!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti